اساساً درصورتيكه الگوريتم پانداي گوگل مقدار بخش اعظمي ورقه شبيه يا اين كه نوشتهيعلمي جزئي و خرد در وب سايت شما تصويب نموده است، قابليت و امكان بروز سئو چيست نقص وجود داراست. سواي در لحاظ داشتن پاندا، در حالتي كه ورقه اي خيلي معدود چگونگي باشد، ايندكس نميشود يا اين كه در SERP قرار نميگيرد، اما با وجود پاندا مقدار متعددي نوشتهي علمي و شيت محتوا، سبب ميگردد كه كل وب سايت شما مورد مجازات قرار گيرد و رنك خويش را از دست بدهد. متاسفانه با تمركز به اينكه الگوريتم پاندا سالها پيش رونمايي گرديده، امروزه بسياري از صاحبان وب سايت ها و حتي كارشناسان بهينه سازي تارنما، آن را فراموش كرده اند در حاليكه همچنان پابرجاست و جريمه هم مي نمايد!! نميخواهم درين نوشتهعلمي زياد وارد جزئيات نحس كه چه چيزي سبب ساخت و ساز محتواي سطح پايين و نادر چگونگي ميشود (انتظار دارم شما به برگه آموزش ايجاد محتوا مراجعه كرده، و يادگرفتن هاي را چشم باشيد)، اما اجالتاً چند نمونه از مطالبي كه بايد به دنبالشان باشيد آورده ام: صفحه ها كاوش افزودن صفحه هاي مرور صفحه هاي مقام بندي توليدات صفحه ها بايگاني مطالب صفحه هاي بايگاني تاليف كننده ها صفحه ها Feed صفحاتي كه خودتان هم از آنان خوشتان نمي آيد!! صادقانه از خودتان بپرسيد “آيا اين شيت لياقت ايندكس شدن در گوگل و استحصال سكو را دارااست؟” درصورتي كه پاسختان منفي است، آن صفحه را از ايندكس بيرون فرمائيد. مختصر و موثر: سايتي با 100 كاغذ با كيفيت، مي تواند خيلي بها بيشتري داشته باشد (اين فعاليت بصورت سيستماتيك باعث ارتقا ترافيك كاوش شما مي گردد) نسبت به 10000 برگه كه مملواز نا مربوط مي باشد. تارنما خويش را براي يافتن مطالب مدل و نادر چگونگي كاوش كنيد خيلي بهتر است كه بدانيم گوگل موقتي چه چيزي را از وب سايت ما ايندكس نموده است. مي توانيد اينكار را با نوشتن اين عبارت در صفحه جستجوي گوگل اجرا دهيد: site:www.yoursite.com در صورتيكه مثلا وب سايت newseo را كاوش كنم گوگل به اينجانب ميگويد كه اكنون اين وبسايت 1490 برگه ايندكس گرديده داراست! يادگرفتن حذف صفحه هاي از گوگل,نظافت كردن صفحه هاي از گوگل,حذف وبسايت از گوگل فعلا 982 نوشته ي علمي منتشر گرديده دراين وب سايت وجود دارااست بدين ترتيب با صفحه ها دسته بندي و صفحات لندينگ و غيره نسبتاً عدد 1490 صحت دارد. در صورتي عدد 900 باشد، اينجانب احتمالا علاقه مند مي شدم كه تحقيق كنم چه صفحاتي ايندكس شدهاست. در حالتي كه عدد 3000 باشد، حتما مي بايست نگاه دقيقي به مطالب ايندكس گرديده بياندازم. (چراكه برايم خيره كننده خواهد بود كه چرا اين تمامي لينك از تارنما اينجانب ساخته شده است) ولي وبسايت اينجانب سايتي خرد ميباشد (بر طبق تعداد صفحات!)، براين اساس درصورتي كه شما صاحب و مالك وب سايت بزرگتري مي باشيد، فرصت بيشتري نياز داريد كه بازرسي نماييد چه چيزهايي ايندكس شدهاست و چه چيزهايي نياز ميباشد كه حذف خواهد شد! البته مطمئن باشيد كه وقتي كه مي گذاريد قيمت دارد. خب فعلا به اينجا مي رسيم كه مطالب حذفي را شناسايي كردهايد. پيرو نوشتهيعلمي حذف صفحه هاي از گوگل قصد داريم نحوه حذف برگه از گوگل را براي شما شرح دهيم.در اين بخش حذف صفحه ها از گوگل، بايستي يك سري سرفصل و پرسش را با هم رسيدگي كنيم تا اين روند را تماما بياموزيد: بلاك كردن صفحات در Robots.txt كافيست؟ اين شغل اشتباهي است كه اكثري از اشخاص ايفا ميدهند. بلاك كردن يك فايل (مانند /search/ ) در robots.txt بخشي از شغل (كه بعدا به آن خواهم پرداخت) ميباشد ولي درواقع خير صرفا اولين قدم وجود ندارد بلكه واپسين قدم ميباشد. بلاك كردن روبوت ها از ديدن پوشه هاي اساسي تنها بهاين معناست كه آنان نمي توانند صفحه را بازبيني نمايند (اينكار به آنها نمي گويد كه صفحه موردنظر را حذف كن) و ممكن ميباشد به صحت يا اين كه خطا نشاني هاي كم چگونگي، منقضي، قديمي را دور از دسترس ايندكس قرار دهيد (و وبسايت خودتان را ذيل بكشيد). اولي قدم در تميز كردن صفحه ها از گوگل چيست؟ قدم شروع: robot meta tag را در موقعيت noindex, follow قرار دهيد. اولي قدم در بيرون كردن شيت اي از ايندكس گوگل، افزودن robot meta tag و تهيه و تنظيم آن ميباشد لذا سايت شما امر بازديد خزنده و تعقيب كردن هر لينكي در آن صفحه را صادر مي نمايد خير ايندكس كردن آن. tag مشابه اين ميباشد و مي بايست در نصيب < head > شيت قرار گيرد: <\"meta name=\"robots\" content=\"noindex, follow> در تئوري شغل، موقعيت پيشفرض خزنده كاوشگر، زير هر قوانيني بايد بصورت تعقيب كردن همه لينك و پيوند ها باشد، ولي اينجانب معمولاً جهت اعتقادوباور “follow” را اضافه ميكنم. اين يعني به احتمال بسيار زياد بود و عدم وجود follow هنگامي كه تصميم ما فالو كردن لينك هاي كاغذ است، اساسي وجود ندارد. البته همان طور كه از نكات seo تارنما ميدانيد، براي عدم خزش ربات گوگل در لينك و پيوند هاي صفحه به طبع مي بايست از nofollow استفاده نمود. اينجانب noindex tag را صفحه هاي بايگاني سايتم قرار داده ام (غير از صفحهي اوليه). براين اساس از جمله، در صورتيكه ما نگاهي به سورس براي مطالعه سئو صفحه 50 بياندازيم در خط 9 تگ موردنظر را مي بينيم: حذف صفحات از گوگل,حذف صفحه ها ايندكس گرديده,حذف صفحه ها وبسايت جستجوي سريع (cache:https://www.newseo.ir/page/50) پذيرش مي نمايد كه گوگل بر پايه ي با درخواست شما ورقه را ايندكس نكرده ميباشد. اينجا درخواست شما براي ايندكس نكردن و پيرو آن، حذف شيت از گوگل اجرا گردد. بيرون كردن صفحه هاي از ايندكس افزودن تگ روبوت مي بايست اول قدم شما باشد، البته شيت از ايندكس بيرون نميشود تا زمانيكه مجددا بازبيني خواهد شد. بدين ترتيب چه گونه مي توان روند را تسريع نمود؟ قدم دوم: تسريع كردن فرآيند با استفاده از ابزار وبمستر براي بيرون ساختن دايركتوري درحالتي كه فرصت داريد ميتوانيد از ابزار گوگل سرچ كنسول به كار گيري نمائيد و نشاني به نشاني محاسبه فرمائيد و پروسه بيرون سازي را تسريع كنيد. قطعا تا زماني كه اجرا اين فعاليت ريلكس ميباشد بايستي هر دايركتوري كه مدنظر ميباشد را پژوهش فرمائيد. به عنوان مثال عالي ميباشد هرچيزي را با يك درخواست در مسير زير حذف فرمائيد. yourdomain.com/search/ آموزش حذف صفحه ها از گوگل (صفحه ها ايندكس گرديده از سرچ كنسول گوگل) 1- وارد ابزار google search console گرديد و وارد مسير ذيل گرديد: indexing > Removals 2- بعداز كليك بر روي اين پيوند بايد روي كليد پايين كليك فرمائيد: آموزش حذف صفحات از گوگل,تميز كردن صفحه هاي از گوگل,حذف وب سايت از گوگل 3- درحال حاضر با تصوير پايين مواجه مي شويد كه بايستي يكي از دو انتخاب را مبتني بر نكاتي كه درپي اين نكته از بهينه سازي آمده ميباشد، گزينش فرمائيد: يادگرفتن حذف صفحات از گوگل,پاك كردن صفحه هاي از گوگل,حذف تارنما از گوگل به طور معمولي خيس، براي حذف صفحات از گوگل بايستي از Remove this URL only استفاده كنيد و در حالتيكه ميخواهيد يك گروه يا اين كه يك نشاني با يك مشخصه خاص را به طور بدون نقص از نتيجه ها گوگل حذف فرمائيد (با مجموع صفحات ذيل دسته آن) مي بايست از Remove all URLS with this prefix به كار گيري كنيد. بعداز اعمال دادن اين روند گوگل هرچيزي درين مسير را از ايندكس خويش بيرون مي نمايد.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1402/11/1 ساعت: ۰۹ توسط:seoworld :
امروزه اكثر افراد به دنبال جذب كاربرها و مشتري هاي بالقوه براي سايتشان ميباشند. براي اين كار در همان نخستينِ كار، به سراغ بك لينك و پيوند سازي و توصيه رپورتاژ مي روند. اما اين كار سئو چيست هر چقدر هم در مدت فرصت خاصي كاربران را جذب كند باعث ماندگاري آنها نميشود. نكات بهينه سازي داخلي سايت، در واقع پر اهميت ترين مسائلي مي باشد كه به ما ياري مي كند تا هم كاربران جذب شوند و هم گوگل ما را به جايگاه هاي بالاتر در صفحه اول خود برساند. با نكات ضروري seo داخلي تارنما، چقدر آشنا ميباشيد؟ در حالتيكه بخواهيد در جذب ترافيك ارگانيك برنده باشيد به يكسري عنصر مهم احتياج پيدا خواهيد كرد: seo تكنيكال يا فني (Technical بهينه سازي) seo داخلي (On-Page سئو) سئو خارجي (Off-Page seo) در اين نوشته ي علمي همت ميكنيم تا يازده نكته كليدي و اصلي seo داخلي on-page بهينه سازي را براي شما بيان كنيم. با دانستن اين نكات مانند يه فرد كارشناس در بهينه سازي و بهينه سازي شغل خواهيد كرد؛ به اين دليل كه متخصصان seo هوشمند هميشه مي دانند كه بهينه سازي seo داخلي در تقدم مي باشد. پس با ادامه مقاله جديدترين تكنيك هاي بهينه سازي داخلي وب سايت، با ما يار شويد. مهم ترين نكات سئو سايت براي استحصال رتبه اوليه در گوگل بهينه سازي داخلي چيست؟ سئو داخلي يا همان on-Page seo ، به فرايند سئو صحفه هاي وب سايت براي بهبود مرتبه در موتورهاي جستجو و جذب ترافيك ارگانيك گفته مي گردد. پس، علاوه بر توليد محتوا كه به آن بسيار اهميت مي دهيد، بايستي به ساختار سايت خودتان نيز اعتنا فرماييد. عموما سئو داخلي وب سايت شامل موارد مختلفي مي شود. اين مواردي طور مثال مشمول: بهينه سازي عنوان هاي صفحه ها؛ تگ هاي html ؛ seo يا optimize كردن توضيحات متاي صفحه ها متعدد سايت؛ هدينگ هاي گوناگون يك صفحه؛ seo تصاوير و مفاد مشابه آن است. نگران نباشيد، تك تك آنهارا براي شما توضيح خواهيم اعطا كرد و درصورتي كه در مرحله اي با نقص مواجه شديد مي توانيد از ما راهنماي و مشورت كردن بگيريد. حتي با گشتي در سايت ما ميتوانيد به فراگيري سئو و بعدازظهر هاي سئو دسترسي پيدا فرمائيد. نكته: اين آموزش، يكياز محرمانه يادگرفتن هاي سئو سايت در وبمستر وردپرس هست. براي ديدن كليه مقاله ها اين محرمانه، مي توانيد از پيوند تحت استفاده كنيد. فراگيري سئو از مبتدي تا پيشرفته (كاملا بدون پول) seo داخلي on-Page و التفات آن قصد و هدف اصلي ما از بهينه سازي وب سايتمان و محتواي درون آن، اين ميباشد كه موتورهاي جستجو بتوانند بهتر سايت شما را درك كنند. از اين روش هم متوجه مي شوند كه آيا وب سايت شما به سوالهاي كاوش گر و كاربران ارتباطي دارد يا خير. گوگل يك روز هم معطل ما نمي ماند. الگوريتم هاي گوگل، هر روز غامض تر مي شوند تا: بتوانند سوالات كاربرها را بهتر شعور كنند. سود هاي مرتبط با هدف كاربر را نماد دهند. در صورتيكه شما هم قصد توسعه و ديده شدن در موتورهاي جستجو را داشته باشيد مي بايست مطمئن شويد كه وبسايت و محتوايش با موادسازنده آفريننده ي وب سايت كليه به نه مبني بر با آخرين نكات بهينه سازي، سئو شده باشند. به حيث شما كدام منطقي تر ميباشد؟ ساخت بك لينك هاي متفاوتي كه بر رويشان در دست گرفتن مستقيم نداريم. ايفا بهينه سازي داخلي كه در دست گرفتن كاملش را در اختيار داريم.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1402/10/28 ساعت: ۰۹ توسط:seoworld :
تازمانيكه گوگل نتواند با چك دقيق رفتارها و رضايت كاربران جايگاه درستي را براي وبسايت و صفحه هاي شما در حيث بگيريد، ممكن ميباشد زمانههاي مجال رقص گوگل طول بكشد. در حالتي كه در زمان فرصت كوتاهي به صفحه اوليه گوگل رسيديد، خيلي خوشحال نباشيد و طاقت كنيد مشاهده كنيد بعد سئو چيست از مدتي آيا همچنان در آن رتبه خواهيد بود يا خير. البته در صورتيكه شم كرديد در لغت ها كليدي مشخص در هم اكنون افت رتبه ميباشيد بلافاصله خطاها را برطرف فرمائيد تا بتوانيد دوباره در بعدازظهر گوگل دنس قرار بگيريد. اما به طور كلي يادتان باشد Google Dance سيستم غامض و نسبتاً ناشناختهاي دارااست و براين اساس شما بايد همواره با اقدامات اصولي و استاندارد در مسير درست گام برداريد. كدام وبوب سايت ها بيشتر ذيل تأثير رقص گوگل قرار ميگيرند؟ همانگونه كه عملكرد اين الگوريتم و زمان زمان مجال آن معين نيست، اينكه كدام وب سايتها دقيقا در طي گوگل دنس قرار مي گيرند هم خيلي مشخص نيست. البته براساس تعاريفي كه داشتيم و با تمركز به تحقيقهاي انجام يافته ميقدرت اذعان كرد صفحه هاي جديد، مطالب داراي كلمات كليدي جديد و سايتهايي كه به صورت غيرطبيعي يا با طريقهاي كلاه سياه سئوي خود را پيش ميبرند بيشتر دراين بعدازظهر قرار مي گيرند. گوگل دنس با چه وب سايتهايي عمل ندارد؟ شايد اين سوال برايتان پيش بيايد كه آيا مي توان رقص گوگل با سايتي فعاليت نداشته باشد. در واقع پاسخ مثبت ميباشد. تارنماهايي كه مجموع مورد ها مرتبط با رضايت مخاطب يا به اصطلاح فني سئوي on-page را به خوبي انجام مي دهند از گزند گوگل دنس به دور خواهند بود. لينكسازي داخلي و خارجي به صورت اصولي و استاندارد نيز به عنوان مثال مواردي مي باشد كه امداد ميكند شايد هرگز سايت شما در وضعيت رقص گوگل قرار نگيرد. چطور ميتوان در بعدازظهر رقص گوگل در رتبههاي بالاتر قرار گرفت؟ چنانچه گوگل چنين فرصتي را براي شما در نظر بگيرد كه در جايگاههاي بالا و شيت نخستين حاصل قرار بگيريد، بايد به هر شكلي كه شده از اين وضعيت به كار گيري فرمائيد. اما چون نميدانيد چه وقتي و چطور ممكن است چنين اتفاقي صورت دهد، بدين ترتيب براي اينكه در رتبههاي بالاتر قرار بگيريد، تمركز خود را روي مخاطبان و كاربران قرار دهيد. كاري فرمائيد با محتواي كيفيت خوب و كاربردي، رابط كاربري و تجربه كاربري عالي و توليد ارزش افزوده بتوانيد مخاطبان بيشتري جذب كرده و آنان را در سايت خود نگه داريد.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1402/10/21 ساعت: ۰۹ توسط:seoworld :
در اصطلاحات بهينه سازي اكثر زمان ها Keywords و Search Queries باهم اشتباه گرفته ميشوند، اما در واقع اين دو باهم متفاوت هستند، دراين نوشتهي علمي قصد داريم به شما سئو چيست نشانه دهيم چه تفاوتي دربين واژه و كلمه كليدي يا كليدواژه و Queries (Keywords و Search Queries) وجود داراست؟ يك واژه و كلمه كليدي (Keyword) به نوعي بخشي از يك Search Query ميباشد، Search Queries (search query يا search term) واژه و كلمه يا يك گزاره است كه استفاده كننده موتور جستجو در قسمت Search تايپ مي كند. عبارت جستجو شده ممكن هست نادرست املايي داشته باشد، يا كلمه ها ديگري به آن وصل شده باشد و يا ممكن است با واژه و كلمه كليدي(Keyword) يكسان باشد اما در نهايت Search Query به كليدواژه جستجو شده وصل شود. به همين ادله شما به عنوان وبمستر بايد روي كلملت كليدي متمركز شويد و به عبارات جستجو شده نيز اعتنا فرماييد. در بهينه سازي، ما اين انتزاع ها را با seo محتواي كاغذ (با استعمال از لغات كليدي در URL ها، برچسب هاي عنوان، اسكن متن، نام فولدر هاي تصويري، توضيحات متا و مفاد ديگر) با ايجاد كرد پيوندهاي ورودي با عبارات كليدي در متن و … هدف قرار ميدهيم. در PPC (Pay Per Click) يا طريق پرداخت به ازاي هر كليك ما با به كار گيري از بكارگيري لغات كليدي در تبليغات و صفحه ها اصلي، كليدواژه ها را مقصود قرار مي دهيم. از طرف ديگر Search Queries اصطلاحات دنياي حقيقي وواقعي هستند كه مردم براي يافتن آن صفحه هاي از طريق جستجوي به كار گيري مي كنند.با فرض اينكه از نوشتهيعلمي شما به طور كامل بهينه باشد، اين اين لغت ها ممكن ميباشد شامل كلمه كليدي دقيق و همچنين تغييرات بي نقطه پايان مانند “يادگرفتن وردپرس“،” افزونه هاي وردپرسي “،”كلاس هاي خصوصي وردپرس”،”وردپرس بهتر ميباشد يا جوملا”و غيره باشد. به تصوير پايين دقت فرمائيد تا تفاوت بين Keywords و Search Queries vh شعور فرمائيد. تفاوت ميان Keywords و Search Queries در بهينه سازي در تصوير بالا تفاوت دربين Keywords و Search Queries تماما به چشم مي خورد و شما مي بينيد كه كليدواژه skinny jeans چه جملات جستجو شده اي را پايين تاثير خود قرار ميدهد، در شرايطيكه Keywords و Search Queries را به خير شعور فرماييد مي توانيد در بهبود seo مطالب خود تغييرات مفيدي را ايجاد كرد نماييد.در اصطلاحات بهينه سازي اكثر زمان ها Keywords و Search Queries باهم اشتباه گرفته ميشوند، اما در واقع اين دو باهم متفاوت هستند، دراين نوشتهي علمي قصد داريم به شما نشانه دهيم چه تفاوتي دربين واژه و كلمه كليدي يا كليدواژه و Queries (Keywords و Search Queries) وجود داراست؟ يك واژه و كلمه كليدي (Keyword) به نوعي بخشي از يك Search Query ميباشد، Search Queries (search query يا search term) واژه و كلمه يا يك گزاره است كه استفاده كننده موتور جستجو در قسمت Search تايپ مي كند. عبارت جستجو شده ممكن هست نادرست املايي داشته باشد، يا كلمه ها ديگري به آن وصل شده باشد و يا ممكن است با واژه و كلمه كليدي(Keyword) يكسان باشد اما در نهايت Search Query به كليدواژه جستجو شده وصل شود. به همين ادله شما به عنوان وبمستر بايد روي كلملت كليدي متمركز شويد و به عبارات جستجو شده نيز اعتنا فرماييد. در بهينه سازي، ما اين انتزاع ها را با seo محتواي كاغذ (با استعمال از لغات كليدي در URL ها، برچسب هاي عنوان، اسكن متن، نام فولدر هاي تصويري، توضيحات متا و مفاد ديگر) با ايجاد كرد پيوندهاي ورودي با عبارات كليدي در متن و … هدف قرار ميدهيم. در PPC (Pay Per Click) يا طريق پرداخت به ازاي هر كليك ما با به كار گيري از بكارگيري لغات كليدي در تبليغات و صفحه ها اصلي، كليدواژه ها را مقصود قرار مي دهيم. از طرف ديگر Search Queries اصطلاحات دنياي حقيقي وواقعي هستند كه مردم براي يافتن آن صفحه هاي از طريق جستجوي به كار گيري مي كنند.با فرض اينكه از نوشتهيعلمي شما به طور كامل بهينه باشد، اين اين لغت ها ممكن ميباشد شامل كلمه كليدي دقيق و همچنين تغييرات بي نقطه پايان مانند “يادگرفتن وردپرس“،” افزونه هاي وردپرسي “،”كلاس هاي خصوصي وردپرس”،”وردپرس بهتر ميباشد يا جوملا”و غيره باشد. به تصوير پايين دقت فرمائيد تا تفاوت بين Keywords و Search Queries vh شعور فرمائيد. تفاوت ميان Keywords و Search Queries در بهينه سازي در تصوير بالا تفاوت دربين Keywords و Search Queries تماما به چشم مي خورد و شما مي بينيد كه كليدواژه skinny jeans چه جملات جستجو شده اي را پايين تاثير خود قرار ميدهد، در شرايطيكه Keywords و Search Queries را به خير شعور فرماييد مي توانيد در بهبود seo مطالب خود تغييرات مفيدي را ايجاد كرد نماييد.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1402/10/20 ساعت: ۱۰ توسط:seoworld :
علايق مخاطب بوسيله سيستمهاي هوش تصنعي و يادگيري ماشيني گزينش ميگردند كه كردار مخاطب را در طي فرصت بررسي و رسيدگي مينمايند. اين علايق سئو چيست ممكن ميباشد مبني بر عملهاي متعدد استفاده كننده، به عنوان مثال جستجوهاي انجام يافته، محتوايي كه مشاهده كردهاند، داده ها مربوط به محلي كه آن ها در آن قرار دارا هستند، و بقيه دادههاي كاربري انتخاب شوند. بعضي از پارامترهايي كه ممكن ميباشد براي گزينش علايق مخاطب به كار گيري شوند عبارتند از: تاريخچه كاوش: تاريخچه جستجوي يك مخاطب مي تواند نشانهدهنده عشق و علاقهمنديهاي وي باشد. خوي مرور: كيفيت واكنش استفاده كننده با محتوا، براي مثال مقالاتي كه مي خواند يا اين كه فيلمهايي كه ميبيند. داده ها درباره جاي : جاي مخاطب ممكن ميباشد نشانگر عشق و علاقهمنديهاي محلي يا اين كه ناحيهاي باشد. جستجوهاي اخير: در صورتيكه يك مخاطب جديدا راجع به يك قضيه خاص كاوش كرده باشد، اين ممكن ميباشد علامتدهنده يك عشقمندي موقتا يا اين كه تازه باشد. داده ها از خدمتهاي گوگل ديگر: دادهها از خدمتهاي گوگل ديگر، مانند يوتيوب، گوگل مپ، و گوگل نيوز، نيز ميتواند در تشخيص علايق مخاطب موثر باشد. اين تجزيه و استدلال ها به طور پويا اجرا ميگردند و با دقت به كردار استفاده كننده در حين مجال بهروز مي شوند. در سود، درصورتيكه عشق و علاقهمنديهاي استفاده كننده تغيير و تحول نمايد، سيستمهاي گوگل ميتوانند اين تغييرات را تشخيص دهند و پيشنهادات مربوط به علايق تازه را ارائه دهند. پيشنهادات گوگل ديسكاوري مطابق چه پارامترهايي تمجيد ميشود؟ گوگل ديسكاوري، محتوا را مبتني بر علايق يوزرها فردي سازي مي نمايد. پارامترهاي مختلفي كه گوگل در گزينش محتواي پيشنهادي به كارگيري مي نمايد، عبارتند از: تاريخچه كاوش: گوگل ديسكاوري از تاريخچه جستجوي شما براي شعور عالي علايق و ترجيحات شما به كارگيري مي نمايد. خلق و خوي كاربري: گوگل ديسكاوري خير صرفا به محتوايي كه شما ميخوانيد دقت مي نمايد، بلكه به گونه اي كه شما با آن عكس العمل ميكنيد نيز اعتنا داراست. اين مشتمل بر اقداماتي مانند هنگامي كه صرف ميكنيد براي تلاوت مقاله ها، روش پيمايش در وبسايت، و حتي سرعت پيمايش شما ميباشد. جاي : جاي فعلي شما نيز ميتواند اثر گذار باشد. براي مثال، در حالتي كه در يك شهر خاص باشيد، ممكن ميباشد خبرها محلي و حادثه ها را در پيشنهادات خويش مشاهده كنيد. جستجوهاي اخير: در صورتي اخيرا در امر يك قضيه خاص كاوش كرده باشيد، گوگل ممكن ميباشد محتواي مرتبط بيشتري را در پيشنهادات خويش عرضه نمايد. داده ها از تارنما ها و نرم افزار هاي گوگل ديگر: گوگل نيز قادر است از اطلاعاتي كه از وب سايت ها و نرمافزار هاي ديگر گوگل (مانند يوتيوب، گوگل مپ، گوگل نيوز، و غيره) بدست آورده ميباشد، به كار گيري نمايد. به خاطر داشته باشيد كه مدام ميتوانيد پيكربندي ويژگي خويش را در گوگل ديسكاوري براي در دست گرفتن عالي اين مورد ها تغيير و تحول دهيد.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1402/10/14 ساعت: ۱۰ توسط:seoworld :
ميزان نرخ تبديل را با اعتنا به موردها پايين رسيدگي و استيناف مينمايند: نرخ تبديل فروشگاه آنلاين در صورتي كمتر از ميانگين نرخ تبديل استخراجوكارهاي آنلاين شبيه در دفتر سئو چيست كار دكان (شهر يا اين كه مرز و بوم) باشد، بد هست و براي مالك دكان نشان خطر. نرخ تبديل تارنما فروشگاهي اسباب و اثاث خانگي با نرخ تبديل سوپرماركت آنلاين گوناگون ميباشد. همينطور، جغرافيايي كه دكان در آن عمل مينمايد مي بايست حيث شود. طبيعي ميباشد نميشود ميانگين نرخ تبديل وب سايتهاي فروشگاهي آمريكايي را براي دكانهاي اينترنتي كشور ايران هم در لحاظ گرفت. به نمودار تحت كه از statista.com برداشته شده است، اعتنا فرمائيد. درصدهاي ذيل آرمدهندهي ميانگين نرخ تبديل مغازههاي آنلاين در فقيه به تفكيك حيطهي فعاليت دكانها در سه ماههي دوم سال ۲۰۲۲ است. درصورتيكه تارنما فروشگاهي با نرخ تبديل ۲٪ به عنوان مثال كالاهاي ورزشي ميفروشد، براساس داده هاي عددي جهاني نرخ تبديل قابلقبولي دارد. اثبات نگه داشتن نرخ تبديل از بيشتر كردن آن مهمخيس است. يعني درحالتي كه نرخ تبديل دكان كالاهاي ورزشي از ۲٪ كمتر خواهد شد، مكان نگراني وجود داراست و بايد بهدنبال علل كاهش نرخ تبديل بود. بدين نكته هم بايستي دقت كرد كه گفت و گو در زمينه ي بهبود نرخ تبديل بسيار كبير و پرجزئيات ميباشد. البته به هر حالا مالك دستيابيوكار، گروه seo و ديجيتال ماركتينگ بايستي نسبت به نرخ تبديل تحتخيس از ميانگين حساس باشند و در عين اكنون براي بيشتر كردن نرخ تبديل كوشش كنند. ۲. ترافيك وبسايت اگر كسي از تارنما فروشگاهي بازديد نكند، چطور ميگردد بازديدكننده وب سايت را به خريدار تبديل كرد؟ بدون اينكه وب سايت بازديدكننده داشته باشد، تبديل و نرخ تبديلي وجود نخواهد داشت. به همين ادله، ترافيك سايت كه به عبارتي تعداد بازديدكنندگان از وبسايت است، واحد سنجش بسيار بسيار مهمي ميباشد. ترافيك بيشتر الزاما به معناي فروش بيشتر و نرخ تبديل فراتر وجود ندارد. زيرا ضمانتي نيست كه همگيي بازديدكنندگان تبديل به خريدار شوند. با اين وجود، وب سايتهاي فروشگاهي نياز دارند تا ترافيك بالايي داشته باشند. تعداد بازديدكنندهي بيشتر يعني بشرهاي بيشتري (مشتريان بالقوه) با كسبوكار آشنا ميگردند و بالاخره ممكن هست يك روز به خريدار تبديل شوند. ترافيك بالاي وبسايت به برندينگ استحصالوكار هم ياري مينمايد. چطور بايد ترافيك تارنما را بالا توفيق؟ كوتاهترين و سريعترين شيوه بهينه سازي وب سايت فروشگاهي است. باصرفهسازي تارنما براي موتورهاي كاوش آن چيزي ميباشد كه تارنما فروشگاهي شمارا زودتر از سايري رقبا ميگذارد جلوي ديده مخاطب. از مهم ترين دلايل التفات ديجيتال ماركتينگ و سوشال مديا ماركتينگ براي كسبوكارهاي آنلاين اين ميباشد كه بازاريابي ديجيتال يوزرها را از كانالهاي اجتماعي يا اين كه ديگر پلتفرمها و و بسايتها به وبسايت فروشگاهي هدايت مينمايد.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1402/10/12 ساعت: ۱۰ توسط:seoworld :